En kaffe o funderingar

Skriv inläggstext 

Sitter på köksbänken med kaffet i koppen och tittar ut ..

Det jag ser är det på bilden❤️
Men så har det inte sett ut tidigare..
Den lilla rönnen är det som är kvar av den stora liggande rönnen vars jag som barn klättrade..
Pilträden planterades då nångång för 10-15år sedan 
Granen var lite lägre likt en vanlig julgran..
Det mesta växer och utvecklas
Grenarna blir fler och det behövs mer energi för att stå kvar..
Att gallra ibland är verkligen det enda som gäller.. likt den lilla rönnen .

Jag känner igen mej själv när jag tittar ut över gården känslan vars jag sitter idag, dör satt man inte som liten.
Där stod köksradion,,den som vid riktig ordentlig åska kastade ut stick kontakten från väggen 😱 utan att gå sönder.
Det var livat vid åskväder i huset.. därav är jag riktigt rädd än idag för åskan..

Det är mkt som man hinner tänka på över en ynka kaffe ☕️

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0