Vilket uppvaknande

Alltså idag viste Jag inte åt vilket håll jag ska vakna åt 👀

Flickan i huset har dragit på sej kräksjukan 🙈🙈😖😖
Ouu nou ..!
Jag får inte bli sjuk nu! Det bara går inte!!
Dubbel resor inbokade en denna vecka en nästa!

Jag flydde som ett skott till jobbet!!
Tur man redan har ena halvan som tonårskidz som klarar sej själv 😅

Alltså Jag vet inget värre än att bli spysjuk!
Kanske är det karma 😝

Hade ett gäng härliga ekipage i ridhuset igår.. Vissa kämpade mer än andra!
Jösses vilken glädje efter jul ledigheten!! Kämparglöden är tillbaks på både kidz å hästar !
Love it!

Jag lider av mineralbrist igen och träningen igår gick helt käpprätt åt fanders!
Tankade extra magnesium o zink igår och hoppas på lättnad i dag!
Lets do it 💪
Maten är sååå viktig! 
Lätt å säga men det krävs lite att genomföra!


Dagens tankar 
Varsågod ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0