Trött en blund

Stressen när jag måste åka hemifrån är mkt....

Så mkt att tänka på att ordna.
Hästar ska skos i morgon 😱 och jag måste få till dem som ska vara inne..så det blir rätt!
Dem har lovat storm och flyget går svin tidigt...
Magsjuka har varat flera dagar hittills utan resultat på mej ..skönt...
Jag har nog ett humör inte alls där det borde vara 😓 
Jag är trött så jag kunde somna stående!
Men jag jobbade med kass igår 😍🐎 vita lilla damen... Vi kom framåt rejält i våran träning!
Verkade lite framhovar och lyfte lite tränande bak! Yee
Longerade över bommar och njöt av friheten i ridhuset!
Natten blev jäkligt kort av naturliga skäl och jag hoppas på bättre sömn i natt.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0