Måndag

Helgen har varit suverän för att få landa tillbaks och hämta hem mej själv 🙈

Morgon - kväll bland 🐎
Det är något väldigt underbart med dem.. När världen faller ska man minst ha ett par håriga 🐎 att klappa på och falla in i ridträningen med ❤️
Återigen så hade jag ALDRIG varit den jag är utan mina hästar!
Dem är alltid lika glada över att se mej 😂😂 kanske för alla godisarna 😇

Nå första dagen på min livs vecka har strax passerat!
Benen bar idag och jag har lyckats köra ett benpass på gymmet vilket ger en sån härlig lycka i själen!

Planeringen på min tatuering är på gång åtminstonde i huvudet nu..
Gäller att ta mej modet att beställa tiden och få tag på den rätta att göra det!


/kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0