Bara imorgon kvar

Det drar runt fjärilar i mej nu...

Känslan av 5dgr ihop med det bästa tänkbara sällskapet 😍
Shit vad kul!!
Vi har inte träffats ordentligt sedan elitloppet tror jag🙈 visst umgås jag bra med mina vänner!
Vi har såå himla mkt att lösa och diskutera så oj oj!!
Snäckor som vi är 😇
Det ingen vet mår namnintresse dåligt av!!
Linserna är hämtade och jag tror jag har en liten aning om vilket piff o puff  som är bra att packa!

Det joxiga blir att få ihop allt på hemma plan med häst å kidz!

Här hemma snöar det blöt snö nu.. Minus-0,5 mot går kvällens -20
Det svänger som i en vals.. Försök hänga med bara ..ler...

Idag blir den bästa onsdagen denna vecka 😊

/kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0