Att vara tyst

Alltså försök stiga upp as tidigt för att bara vara tyst☺️ inte fullt så enkelt som det låter!

Min mobil protesterar jämt när jag ska vara tyst, den liksom börjar göra swisch ljud 🙈 spes om jag är på Facebook... Och kl är mer än 20:30 på kvällen alt 07:00 på morgonen..
Märker aldrig av något mitt på dagen 

Idag har jag fullt på schemat!
Ridlektionerna går från kl 09:00-12:00 & redan 12:15 åker vi med tjejerna på Jens cliniken i Boden 😍🐎 häst hoppning givetvis!

Igår kväll blev jag förundrad el nästan lite häpen över att man kan leka bra mkt med sin ifone!
Igår körde jag och barnaskaran vi var här scharader 😂😂
Alltså jag var inte jätte bra på det men riktigt bra på sten sax påse !
Vi la oss ganska sent och låg o pratade ännu på det 🙈 bra förebild jag är 😇

Nu är det minus 21 & jag får fint klä mej för 3 Tim i kylan !

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0