Var extremt allt idag

Alltså det har varit en lång dag!!

Efter frukost och när kidzen var skolklara då gick jag ut i stallet!
Mockade och fixade klart allt undertiden jag väntade på att vi skulle iväg å provrida en ny häst åt en bekant. 
Red även krukan ut i skogen... Så på så het... Han lever upp i skogen 😊
Ända bort till 4-vägs korsningen o mot vuono.. Mkt galopp.. Fina killen jag har😍🐎
Sen Bar det Av ..
En fin fin häst!! 
Det blev köp mest troligt till 99,8%
En häftig uppvisning i snön .. Länge sedan det hoppades ute på snöbana.. Lite impad av balansen 😇
Jag blev tänd på att ta ut mina hinder 😂😜 åtminstonde dem broddade klara det!
Väl hemma hade jag 7min att byta om från stall o ridkläder till jobb o träningskläder ..plus ..köra till jobbet 🙈.      Yeee... Jag fixade det på 10 😂
Fullt drag på jobbet idag båda vatten. Passen hölls.
Jag har städat å fejjat.. Sålt en hel del kort... 
Nån har ritat ett ❤️ på min bil som var snötäckt när jag kom ut för att åka hem 😳
Och jag känner mej som en urvriden disktrasa nu...
Levererar och försöker verkligen men jag räcker inte till....
Berätta för mej vad jag ska lägga min energi på ..inför framtiden?
Nått bra tips?

Sov gott 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0