Komm igen liksom

Min Paris reda har satt sej på vågen 😱

Bästa sättet å ändra det är att stega sej in på Actic 😅
Sagt å gjort så åkte jag å Max in på både träning å en timme jobb!
Han såg lite underligt på mej så där som bara kidz kan 😂😂😂
Nå startade träningen och när jag väl  börjar med utfall så dör jag fullständigt 😝🙈
Rockar skorna ....ler.... O dör ännu mer.. Ser att jo ensam är vi inte så bäst å skratta lite åt misstaget ☺️

Bytte till likadana skor innan min kund kom 😜 ja det är ju lördag idag!


Sen "hjälpte" min vän mej att fylla albumet med bilder oxå i ett bra ögonblick!!! Han lär bli nått stort den killen ....amen..

Härlig lördag My friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0