Godmorgon

Jag är uppe långt innan tidigt 😁

Jag kom isäng riktigt i tid och har sovit utan avbrott hela natten!

Tanken idag är att det är en dubbel privatlektion nu kl 09:00 & efter det ska jag vara med På ponny hoppningen med lilla musse 😂😂🙈😱. Alltså när red jag han sist? Och dessutom hoppa?
Ännu har Nettan valt serie hoppning!
Det kommer att skrattas en hel del kan jag lova,,, kanske tugga sand o fibrer oxå 🙈 håll i hatten !
Efteråt så lastar vi hästarna Jag å M för att träna i värmen med den bästa lärovänn jag faktiskt är i behov Av nu.. Krukan Och jag kaosar, det känns bak o fram mest bak..
Ändå vet jag ju att jag "lekt" i snön och på dem härliga vägarna mer än jag harvat manege ...så rätt åt mej! 
Men har man 4km slingor slungade med traktor utan is... Hållbar för full galopp... Ge mej e anledning att gå in .. Nä just det. Allt fint har en baksida! Träning ger färdighet..
Lek ger bara jobb 😂😂
Synd att inte vila ger klarhet 😁😅
Den hade jag fixat ypperligt!
Jag saknar jakten.. Inte länge kvar nu.
Men brorsan bor här då.. Det är superkul med liv i huset och stämningen är mysig..
Lilla L väntar varje vecka på att Danne ska komma & tycker veckorna går för sakta och att jakten borde  innebära skolledigt pga viktigare saker än plutifickationstabeller...
Lukas fick tillbaks "sitt" älghorn berett nu!
Fint!
Men nu får dem lämna dem fina hornen i skogen ... Jag kan ju snart ha dem i varje rum....
Undrar om ett häst huvud vore lika poppis att föra till nån å fixa 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0