En ❤️ dag....

Det är en piff å ❤️ dag idag..

Synd att jag inte riktigt är den 😅
Pressen att ordna o levera... Suck!
Men jag plockade upp ett paket rosor i förrigår för att jag ville ha något på köksbordet...gillar tulpaner och rosor...o sen har jag ju min kaffe kompis här ofta just mellan jobb o stall.. Så plockade upp pepparkaks flarn... Så himlandes goda 😍 limitededition ...Mmm...
Nå på väg ut vid kassorna så såg jag marshmallows hjärtformade.. Tänkte på kidzen o bordet å dem åkte ner i påsen.. Enkelt att blippa med scanern...på gott å ont😁
Så idag kom jag ju på att ..jag har ju ordnat det 🙌🙌🙌 utan att ens ha tänkt tanken!
Lade ut på fb en bild från köksbordet på morgonen... O en kommentar råkar vara om jani köpt dem åt mej 😱 givet tänkte jag svara Nix,, köpte dem själv .. Kom på hur dumt det kan låta så jag lät bli att svara 😝
Hoppsan !!
Men den stora överraskningen som värmde idag 
var faktiskt en på idrottshuset som jobbar åt kommunen...
Att hon köpt en semla till kaffet åt mej ❤️ det värmde otroligt!!
det är ju sagt från cheferna att badets/kommuns inte ska ha med Actic att göra) 
Skönt att personalen är bättre än cheferna på arbetsmoral o personalhälsa!


ja ibland behövs inte mkt för att göra någon glad!


Tack för idag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0