Dem sover nu

Jag kan i lugn o ro återigen rida på "natten" dem små sover sött o trötta i sängarna.. Jag bara längtar ut i stallet jag är inte klar bara nästan bara lite till..

Jag är för snäll o trött för att hinna med mej själv nu...
Kom just på att jag faktiskt missade en jäkla bra deal.. Pengar.. Fan.. 
Jag var inte klar i knoppen just det tillfället... Nåväl. Jag har mat i kylen och värme i elementen..
& det går att göra soppa av en spik om man måste..
Men knasigt att jag inte tänkte till..

Jag är besviken på mej själv för nu rullar det bara utför.. Det mesta jag gör blir inte där var jag vill..
Det blir fel.. Så fel som bara jag kan göra det!
Jag är glad att jag har mina vänner..
Men tungt osäker på om dem är hållbara i slutet.. Vad är liksom vad? 
Jag orkar inte själv vara den där bra jag,, så då kan det bli skumt!
Djupa tankar en fredags kväll.
Om jag selar min fina indian så kan jag ned många % kliva ner på bättre humör än vid uppstigning!

Lite jobb inbokat imorgon 💪💪
Ett tag sedan jag jobbade lördag.

Fredags mys i stallet väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0