Resfeber delux

Jag ska åka iväg .. enkelbiljett är beställd & det är avresa i morgon!

Chefen är informerad om min ledighet Vilket han tyckte var riktigt bra!
Själv är jag faktiskt på riktigt förväntansfull och något frustrerad över att släppa kontrollen ... Åhh ... mitt allt blir här och när är jag tillbaks? Men om det kallas jobb så känns det lite mer okey ✌️🤢
Ridbyxorna ligger i väskan stövlarna likaså och hjälmen ska med... här ska prov ridas hästar minst en dag..el två ..hoppas på nån trevlig hopphäst.kanske den perfekta verksamhets hästen oxå . och en  ponny åt en elev..
Tänk att jag till o med han ringa å checka att det finns gröt så jag kan äta 😂😂
Ja jag både gillar o inte..att åka på ledighet!
Mina hästar ska få jullov på riktigt tills ja är hemma igen ❤️
Det blir tok bra i slutändan !
Satt upp barbacka på vecktra bara för skojskull .. fina damen helt underbart enkel utan sadel 👌 måste jag göra oftare!!!

Trevlig kväll ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0