Piller i massor

Alltså nu är jag inte frisk nånstans 😂

Innan jag tar piller då ska jag ha ont!
När inte powernap på en timme ens hjälper då är det illa!
El både pillrena å powernapen är ju lika dåligt och oanvänt i min värld! 
Men nu är jag på benen på jobbet med ett helt okey leeende 😉
Natten lär bli tuff .. och jag tänker inte gå till tandläkaren .. punkt, dem är farliga!

Jag har varit och hoppat min prins idag 🏇
Han är så fin .. 
nu känns han riktigt kul och mjuk o ridbar..
Lite mer lite bättre ..
Sen har jag mkt att träna på med min sits..
Det börjar dra i hop sej till resan snart och Gud så kul och skönt det kommer att bli :)

Lilla Lukas blev 10år idag ❤️
Min lillskrutt har blivit så stor!
10år är lång tid!

Här på sin upp piffade Bob . El rattkälke el vad det nu heter.


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0