Lucia

Vaknat med rejäl träningsvärk.. 

underligt hur några dagar med Ipren gjorde nått med kroppen??!!
När tandvärken lättat och jag blivit av med ångorna och spåren av tabletterna så ljusnar min värld och energin är fantastiskt välkommen igen!

Det är lucia idag och vi ska och kika på storasyster i kyrkan som ska vara lucia 😃
Lillebror har jag lovat skolka/stannahemna/intetvingapåklänning!
Dem var tydligen tvungna att ha lucia klänning o vara stjärngossar vilket L inte ville... så då klarar vi oss utan det bråket helt enkelt! 
Ett nej är ett nej! Enkelt och oslagbart!
Sen kan man tycka vad man vill om min uppfostran 😝 men välj noga dina gräl för det tar onödigt med energi som du inte tjänar på ändå!


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0