Nu var det dax

Efter alla år i fel ridskor, stövlar & chaps.. 

alltid begagnade el köpta rejält nedsatta!
Så många gr jag knappt kunnat gå efter många timmar i sadeln☺️
Nu tänkte jag att det är dax att införskaffa ett par sköna stövlar som går att rida i länge!

Hade även besök av en kändis i stallet igår 🤔

Gissa 5gr om jag ens visste det.. där står jag och surrar och funderar på varför han är så frågvis ang min gård...
Men va sjutton 
Han öppnade ju upp med att ta i hand och säga att han minsan hört talas om mitt stall och anläggning..
Hur skulle jag veta att han & hon var mångt mkt kändisar 😂😂😂
Jag är inte den som skiljer folk från folk 🙈 kanske jag borde se mer på tv och hålla mej lite mer informerad om omvärlden...
Nå väl lite kul för dem säkert,,
att jag inte hoppade upp å ner i extas typ 😅 
Men lite mer KOLL borde jag ju ha .

Det var dagens info 

Tjohej :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0