Konfirmation

Idag hade Nettan konfirmation i kyrkan ❤️

Men det var tufft för mej,, tankarna & känslorna i kyrkan är mkt.. dem är så tunga!
Nästan för jobbiga för att alls klara av det..
Det var sekunder från att smyga ut o andas 
Fast då hade jag inte kunnat ta mej in igen... jag fick fokusera tankarna på annat slå av och tänka lite bortom nuet då höll jag ut.
Det börjar strax närma sej året från den värsta tänkbara dagen som jag hittills upplevt i mitt liv. Dagen då allt slogs omkull då verklighet å inte gick ihop!
Men idag är en fin dag..
Vilka fina vänner vi har 🤗❤️ 
Vilka presenter flickan fått helt otroligt ..
En bättre dag kan hon inte önskat sej!

Jag är fullproppad med godsaker 🙈

Och trött i kropp o knopp!
Men han med att mysa lite med hästis ändå i melllan fikat och gästerna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0