Stoppad av polis

Jaha.. ännu idag klarade jag mej på nykterhetskontrollen 😅

Skönt en lördag kl 13 ...ler..

Skriv inläggstext 

Vad lustig jag ser ut från den vinkeln 😝


Jag har varit på nån form av ansikts behandling av halva ansiktet 🙈😵 
Det var typ en demo ... satt å hoppades att inte det blir FÖR bra resultat då det blivit en jobbig sitts för att lösa den andra sidan 🤣😂🤣 den kostar ju en hel del ..maskinen alltså + medikamenten till...
Pinsamt värre att jag aldrig nästan använder nå smörja i fejjan,, mina läder grejer i stallet smörjs o hålls i bättre skick än jag själv .. tusan vilket erkännande!

Har hoppat runt på Musse idag och ännu utan stigbyglar.

Jag har ont redan nu i kroppen.
Även en spänd krukan fast inte spänd dåligt utan typ spänd & taggad & laddad.. han hoppade glatt utan att bli trött, vilket är jobbigt på sitt sätt.
Estelle fick bralla lös i ridhuset & även loppan.

Redan söndag i morgon vänner.. 

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0