Så rasar det bara

Alltså tur & otur....

Jag vet känslan.. jag har det senare nu!!
Dagen började just fint.. inte slut men redan två saker mer sönder än innan!
Det är som en röd tråd med dåligt flyt...
Grön i ansiktet och lite piss less ...
Klockan går för snabbt och just idag känns det som om jag inte hinner med mej själv.
För snäll för mitt eget bästa!
Idag gick min transport sönder 🤢
En av mina dörrar 🤢
Ett träns här om dagen 🤢
Och sen då?
En ponny skruttar.... 
Fast jag blev lite glad över leveransen av pellets och spån :)
Men glädje är verkligen inget man får för mkt av ....
Jag ska dra på semester nån dag och hoppas på bättre känsla & flyt efter det!

En kort och tråkig uppdatering från mej en torsdags kväll i brist på något trevligt 🤣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0