Måste man ha allt

Jag känner att det behöver rensas från mitt liv..

Denna helg blir bra att börja på.
Ni vet en hel vinter har gått och detbson ligger längst ner i lådorna är inte ens rörda.
Kan man blunda å kasta är frågan!
Skåpen väller lver🤔
Behöver jag detta i mitt liv .... Nope!
En konteiner räcker knappast.. materiella ting i överflöd.. 🤢
Bättre rensa redan nu än att det samlas ännu mer.
Det konstiga är känslan när du bestämt dej att rensa,, ut bort väck .. saknaden är med en kort stund tills förnuftet tar vid och lättnaden infinner sej...
Ekorrhjulet rullar på och jag har sökt efter ett sätt att stoppa för att hinna reflektera och njuta av stunden!

Huset fylls av liv i helg och timmarna kommer rusa snabbare än snabbast.

Dagens tankar 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0