Givetvis

Det har varit en udda vecka må jag säga.

Det har dykt upp det ena efter det andra , oförutsägda grejer möten tider.. Huh!
Idag red jag ett riktigt pass på krukan, el jag fick jobba så mkt så det brände i rid musklerna 🙊
Nettan red Estelle lika fint... och jag lyckades sen få en riktigt fin bild 👌

Hämtade Hö och fick med mej allihop på gymmet för ett bonus pass denna vecka 

6 pass är bra ✌️
Kom hem efter middags handling och skulle endast natta hästarna när lass är så dålig att veterinär får ringas ut...
Fast med lite tid och fantasi och lugn lyckades jag lösa det själv 😅🤢
Hon måste ha fått nått i luftvägarna och var uselt hostig och lät som en kamel som bräker....nu är allt esy igen o jag tog en
Snabb bastu 


Och ligger o funderar på vad snabbt livet kan vända!!


Trött liten tjej 
Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0