Tom o ledsen

Det går otroligt mkt tankar just nu.
Vet inte riktigt vad som gjort att det blev på det här sättet.
Ovissheten när inte svaren är på plats är jobbigt.
Jag önskar jag ringt
att jag kunde förstått el kännt något.
Livet är så kort.
Du måste verkligen lägga ifrån dej när tanken kommer och du tänkte ringa.. Gör det på en gång !
Vänta inte!!
Då kan det vara försent!
Jag hade nog inte kunnat säga el göra nått för att ändra på det som nu är.. Men hade jag kunnat förstå?
Jag har inte orkat jobba idag heller. Jag mockade tre boxar sen orkade jag inte utan gick ut i solen å tittade på molnen .
Jag vet att hästarna fått mat å att dem kommer in å ut.
Men mer orkar jag inte med nu.
Jag fick ett klagomål på jobbet och det höll på att krossa mej totalt.. Jag vet ju att kunden inte vet nått om min sitts men skörheten är där nu.
Jag orkade ta tag o ringa nån som kunde ändra lappen på disken
Och ändra telefonen .
Ena stunden känns det som ingen dött å nästa inser jag sanningen om att aldrig mer få träffas.
Barnen är förkrossade.
Det är hemskt att se.
Svårt att kunna ge några vettiga svar.
Jag tar dagen som den kommer nu.

Jag kommer ordna upp det,
jag vet och jag måste.

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0