Jag vill inte

Det är med stor sorg och många tårar jag var tvungen att ordna allt klart idag.. Inget har känts bra.
Redan på natten så vaknade jag av världens bankande i stallet!! Dessa brudar!
Det kan gå vilt till ibland!
Jag har möblerat om lite så två fick byta Box. Vilken tystnad... Huh.. Varför gjorde jag det inte tidigare!
Jag jobbade så länge jag behövde, det känns nästan lite som en fristad och där jag inte kan ta med tankarna och känslorna.
Fast jag märker ibland när jag måste använda minnet att jag hakar upp mej på inget.. Det står liksom bara still. Ledsamt. Hoppas det återvänder sedan när allt ordnar sej.
Det är fruktansvärt att inte veta vad som hänt men ändå behöva begrava han...
Jag vill inte...
På riktigt så vill jag inte.. Hur ska jag klara av det .. Jag kommer aldrig klara av det... Livet är så jäkla orättvist.
Att inte nån kunde förstå? Hur kan man missa .. Det måste finnas nått.. Jag har vridit allt till sin spets.
Nått stämmer ju inte.

I ett rent desperat försök så prövade jag lyckan i nya kläder idag... Hur smart är det liksom?
Det blev lite stort & pösigt., jag känner mej mest hängig så det passade perfekt med en as stor Levis tröja och t-shirt Och stretsh jeans ... Totalt onödigt igentligen.
Måste sluta dumma mej med kläder...
Fast dem blir nog bra på grönan..

Det är en lång väg ner till begravningen.
Jag måste få lite sömn.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0