Andra halvan

Det var inte lätt att inte bryta ihop på plats...
Tre långa inlägg vilka alla försvann ut i intet.. Den ville inte publisera...
Jag tycker jag fått nog nu..
När allt är riktigt tufft kan det bli värre.
En vän skrev en gång att du blir inte lastad med mer än du klarar av 😔
Vet ärligt inte hur man kan klara det!
Det enda jag lär mej är att se bortom och inte känna inte tänka!
Det är inte rättvist ❤️
Jag höll allt tills jag satt ner i väntan på flyget
Där gick det inte mer,, allt jag kunde tänka var ...bara ingen jag känner kommer..
Somnade innan planet lyft.
Steg ur och satte mej i skodan som jag denna gr hittade på engång! 👌
Där brast det åter...
Tog tag i känslan och körde raka vägen hem!
Idag har jag försökt att ha en helt vanlig dag.. Jag hade mina två vatten pass och kunde åka hem nöjd med att inte trasslat ihop mej i programmet eller i Spotify 😇
El med min nya orange Box!
Hunnit skicka ett argt bittert svar 😔
Inte min mening men jag är så jävla
Arg och besviken på allt nu..
Är det inte lättare att bara ringa och höra hur jag mår istället.
När sånt här händer så ser jag snabbt hur livet är.
Vilka som bryr sej om mej och vilka jag faktiskt inte är värd ett skit för!

Men livet är alldeles för kort för att
Försöka komma senare när det passar!

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0