Knastrande

Efter resan till huvudstaden så har jag tampats med en knastrande hälsena.. Ni vet när man drar i gamla resårband och det där knakande ljudet kommer ,, skillnaden är att hälsenan drar ihop sej åtminstonde 😝
Det gör förbenat ont oxå att ha skor på. Spes om det finns nått bakom, vilket finns på alla typer fast Foppa skorna fungerar.. Måste bara köpa vinterfodrade 😂😁
En burana kur kan vara lägligt☺️
Men jag gillar inte piller o mediciner.

Annars är det ett bra försök idag med att återta alla rutiner vilket denna helg innebar extra kidz.. Hämta dem 30mil typ fram å tillbaks ..
Det roligaste är att hela högen sover redan kl 20:30 vad fasen .... Lugna gatan typ..
Jag sover väl jag med då 👀👀

Härlig fredag gott folk


Kommentarer
Postat av: Emma

Kom förbi här när du är på hemväg sedan!

Svar: Ja är du hemma då På kvällen?
hanne

2016-10-08 @ 08:32:08
URL: http://emmashasteri.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0