Hur gick det nu

Alltså satt ju nyss och funderade på att det var fredag.. Det är fredag igen och igen och igen.. Otroligt för nu känns mina veckor bara som fredagar med lite utfyllning...
Resten då? Kommer ju inte på varför resten av veckan bara försvinner hips vips!
Folk fyller år denna månad.. Massa grattisar hit o dit 🎉🎂
Det lovas snö och det läggs upp vita bilder på fb jag kände av ytterst ett litet snö försök under veckan sent en kväll... Brukar ha dåligt samvete då men inte nu.!
Skit samma om jag inte fått städat o röjt. Ingen dör av det (fast det var nog dumt tänkt) 🙈
Jag har hamnat rätt i ett vägskäl om sattsa el ge upp nu!!
Jag känner nog en viss förtvivlan..
Men det spelar mindre roll vad jag känner. Ska det göras så ska det. Om det alls ska!? Där är frågan!
Jag leker väl med tanken att låta det passera att vända på bladet och stänga ett kapitel. Det som bestämt betytt bra mkt,, kan ja låta det bara bli ett minne blott..
Jag gillar fyrvägskorsningar dem är enklare 🙌😇😅
Det här är mer en T-korsning...
Suck!!
Men tid brukar göra sitt.. Tar en dag i taget nu så ser jag!


Det är ändå fredag i dag och då gör vi det bästa av den ❤️🐎🐎❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0