Fåfäng

Nu är det mycket jag jag jag...
Innan jag trillar för långt ner så är det bäst att ta hand om sej ❤️
Jag trivs så himla bra i stallet o på jobbet fast utan naglar går det ju bara inte 😝
Det var en svart tid nyss med svarta naglar lite bling o guld..
Nu åkte känslan iväg.. Jag orkar inte gräva djupare jag orkar inte vara nere o ledsen.. Det är bra med skit nu.!! Jag är tömd på det mesta vad mer kan liksom ske? Inget!!
nu har väggen varit emot tillräckligt hårt å länge!
Jag håller fast vid att någon gav mej extra energi på måndag när jag steg upp.. Känslan jag hade med var bra.. Just nu är det bara glädje o lätthet ..
Jag gillar känslan😍
Ska behålla den länge länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0