Dubbel Fux

Idag var det dubbel lastning med fuxar.. Jag o Sofi gungade lätt som i sjön i högavågor 😅👀
Övervägde att vända å lasta ur fuxar istället för att åka å träna... Såg oss liksom stående bland trafik och rödljus och nyfiket folk .. Så där som det bara kan bli med lite otur...
Men ett litet snack med damerna så stod dem snällt ända fram,,
Två lite nervösa o spända ryttare som bara njöt av all plats 🐎🐎
Vi jobbar lågt idag ..då pratar vi 40cm likt cavaletti...
Hem kom två fuxar o två nöjda ryttare!!
Vi väntar på nästa tillfälle😜

Det kan inte vara bra att känna sej ens lite glad å nöjd.. Spes inte lättad.. För så fort jag andas lättnad,, då rasar det På direkten.
Känslan av snälla ödmjuka hanne är borta!!
Klipp å klistra ett smile .. En bra replik .. Det är vardagsmat nu..
Jag skulle mest av allt önska mej en lugn o fridfull natt.. Ett par tysta dagar.. Lite egotid..
Och inte mkt mer än så!
Jag vet att hästarna är en hjälp och det tar över lite mer nu .. Its good!

Klumpen i magen finns där vare sej jag vill el ej..kanske kan vi bli vänner en dag!

/kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte ska man bli vän med den där klumpen inte! Man ska försöka ta bort den tycker jag. Det är dock lättare sagt än gjort :-D

Svar: Men varför berättade du inte om ner sitts träningen 😳
Du har ju svaren som jag sett å undrat länge!!
We need to talk 😂😂
hanne

2016-10-29 @ 09:48:02
URL: http://emmashasteri.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0