Avtrubbad

Jag borde eller vill igentligen skriva ner vad jag tänker.. Hur känslorna vandrar fram o tillbaks .. Hur bra allt är .. Att inga problem finns liksom..hur det flyter på fint.
Jag drar benen efter mej och tänker mest bara en dag i taget.. Klarar jag dagen så är morgondagen bättre..
Att jag rider varje dag o tycker det är kul.. Att allt bara är som vanligt .. När var min vardag vanlig. ?
Har den ens varit vanlig?

Fast om jag vänder på det...och ser det positiva istället 👌
Om jag varje dag vaknar glad och ger ett leende på jobbets första timmar som jag brukar då... Då är allt vanligt 😇
För där trivs jag..
Bland hantlar å viktmagasin..👀😍
Jag kan tycka att mitt jobb är det bästa som finns.
Men den har en sjukt fin ledning oxå...
Aldrig långt borta. Gissa hur mkt stöd jag haft.! Hade nog inte kunnat tro det! Underbart.
Det gör att jobbet är bäst!
Och imorgon är det måndag igen!!
Yee !!
Helgen har trillat förbi i rasande tempo.. Inte många tysta minutrar å ingen vila.
Jag hoppade så jag har träningsvärk ☺️ men det tänker jag inte säga högt 😁
Sen har jag rastat barn i skogen .
Och allmänt bara fixat å trixat...
Hälsat på en vän och hämtat broccoli..det finns bra timmar!!

Bra helg även om orken försvann på kvällen..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0