Summering av en full helg

Jag har verkligen haft fullt denna helg!
Med facit så har jag nog träffat familjen ungefär tre vakna timmar 🙈
Detta var helg nummer två i Luleå
Och dessutom extra häst träningar på söndag.
Mina stackars vänner har försökt att både hälsa på å ringa men ganska lönlöst 😐
Jag har istället idag liksom förtvivlat skickat sms som förklaring och hopp om att dem inte är för sura 😇
Dagsläget idag är super halt... Is is o mera is... Tråkigt värre.!
Jag måste erkänna att jag vill ha snö snö mera snö!

Måndag är här och veckan har åter rullat igång...älskar mitt jobb på gymmet. ACTIC är så kul!
Väldigt tacksam just över den biten i mitt liv .!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0