Med ont i ryggen kan vad som hända..

Har inte vågat mej upp i sadeln ännu idag😈
Men haft lektioner ändå...
Nog om det!

Tog mej in ca 40min tidigare än beräknat ... Wowdi ..
Det resulterade i en kycklingsoppa till lunch i morgon 👌

Å efter det så spårade jag ur totalt...
Jag bakade av bara farten, plåt efter plåt.... Ända tills smöret tog slut!!
Nåväl det går nog åt vetja ;)
Mina kaffe kompisar på jobbet får väl offra sej.

Det blev faktiskt enbart sånt jag aldrig prövat förr ..
Tänk så det kan gå!

Just ja... Jag har även skott min transport med vinter brodd så han ska hållas på vägen...
Dessutom med nått så vackert som kallas typ aluminiumfälgar
Så nå vet jag väl att jag ska klara lite snö i vinter ❄️❄️❄️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0