Jag är vaken

Det är den helgen i Månaden när jag fyller huset med kaos ..
Kaos på ett bra sätt.. Kidz överallt i varje hörn och säng och nivån är hög och tålamodet sätts på test 😁
Det är den efterlängtade kompis helgen som brukar vara tidiga tidiga mornar ...
Men säg vad som hände??
Kl är morgon och dem sover ännu!!!
Va sjutton tog det åt mitt huligan gäng!!
Jag tänker stiga upp och fixa frukost med tända ljus och har liven inte klivit upp så skriver jag en väckarklocka på deras lista till jultomten 😂😂🙌😇

En joggande paus dag igår... Lös i ridhuset för att se så träningsvärken inte blir så tuff efter hoppningen på torsdag 😜
Det var liksom allt jag orkade med efter barnen nattades i går!

/kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0