Höstlov

Jag har blivit bra på att bryta ihop och komma igen...
Har stampat igenom halva veckan och faktiskt gjort något varje dag för att släppa lite som tryckt...
Som att panta bort dem där jäkla flaskorna som fyllt halva maskinhallen ... Det var massa påsar.. Hela 315kr 😱😂🙈
Jag har hämtat ut swisch till firman 🙌🙌👌👌🐎 yes.. Det är redan beställt i somras o nu först lyckades jag orka dit..
Jag har bankat alla klopps som funnits här å där..hittade till o med utgångna kontanter..jösses.. Betyder det att jag har noll koll .
Jag har brutit ihop i telefon,,
i kamp med myndigheterna 😔 (inte lätt när det kaosa) mest troligt hör han aldrig av sej mer 😇
Sanningen kan göra ont och skäller man i fel stund så kommer karman å tar dej direkt...förlåt för dem hårda orden...
Jag kände för att just idag bara vara hemma och inte jobba!
Ska använda tiden till o strosa runt i andra tankar i en annan stad..
Nåväl Jag samlar ihop mej och kommer igen snart 😅
Allt har en mening och om jag tänker så ... Då blir det väldigt roligt ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0