Att falla för frestelsen

Måhända mina kidz vrider o ser lite bekymrade ut.. Mamma köper barnskor i st 34 😱😇
Men så underbart sköna!
Snygga är väl å ta i men om jag piffar lite med yllesockor så vet jag strax att alla andra i stallet oxå har varmt på fötterna... Dem nya modellerna var dessutom på "rea" på citymarket med plussa kortet och dem är som smöret på moset även ny designade och ska hålla vatten 🙌🙌
Nu väntar vi på väder å vind så jag kan se om dessa håller måttet ;)
Av en händelse fick jag med mej nya rudhandskar från centilä ..vilken butik... Häst grejer å allt!
Ett schabrak i svart orange passande frejumpen 😝
Oj oj vad jag kan matcha👌

Sen har jag ridit två utan ont i ryggen så just nu är jag saligt lycklig!

Underbar dag så här långt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0