Träning hemma




Hej bara vilken underbar dag vi hade igår! Solenlyste det var varmt perfekt hoppväder... Jag höll inte träningen denna gång så jag minglade mest runt och drack kaffe och pratade med alla mammor o pappor och dem som inte red själva :)
Natten innan stod jag och bakade lite fika till dagen,
det var inte fel tänkt då nästan allt försvann..... fast en kompis kom och fyllde på med en jätte god kaka 👌
Efter alla var klara och åkt hem så hoppade jag och karro!
Estelle gick fint över allt och jag valde sluta efter bara 25min .... Mest min trötthet men oxå för att hon gick så bra☺️
Tröttheten såg inte heller att min krukan tappat lite muskler och jag sadlade "fel" och hoppade inte alls upp mej utan red lågt och kort där med!
Den här tiden på året får inte traktorn gå sönder vilket den gjort 😖 
Heller inte höet siina ,,vilket det sakta gör 😖 två sämre saker just nu.....

Idag regnar det ute men luften är frisk och det känns som jag ser gröngräset växa!
Här inne sover alla utom jag,, 
hästarna är redan ute och jag städat undan och hängt bort tvätt.. Lika ta det nu för nästa gång jag kommer in är efter 13 och då är jag hungrig och inte fullt så städsugen 🍁🍁

Det var allt jag tänkte på just nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0