Stora biffen



Oj så hon vuxit... El är hon lite rund? El har hon fått muskler? Jag vet inte riktigt men det ser bättre ut ,, så nöjd iallafall!
Det flyter på bra här nu..5 barn i huset och två hästar ridna.. Och lektionerna ridna.. Dessutom på ute banan hela veckan.. Det känns bra!
Mindre bra känns det att min kompis tänker tanken att sälja sin häst...
Jag vill verkligen inte och tänker minsan lägga krokben!! Punkt!!
Det går inte!!! Jag blir faktiskt mindre glad i ögat & jag är sjukt påhittig 😝
Tejp silver tejp kanske funkar typ tejpa fast kompis i stallet! 
Ähh... Alla har tokiga idéer ibland.. 
Och jag hade en väldigt go vän el kan jag säga vän? Nä det var mer än så. Skit samma ... Det är en annan story...
Tid!!! Allt löser sej med tid!
Jag gillar det talesättet ännu idag!
Tid ger en lösningar!! Dom bara trillar in på rätta ställen allt eftersom set behövs!
Tid är pengar ...pengar är bra att ha!

Har haft en fin dag på många sätt :)

Kramen till dej som den behöver ❤️

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker inte att hon ser tjock ut! Du får väl erbjuda kompisen att rida någon av dina så stannar hen kvar i stallet ändå? :-)

2016-05-08 @ 08:15:53
URL: http://emmapafo.horselife.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0