Skogsmulle

Jag har nog varit väldigt inaktiv i helg... Inget av mina måsten är gjorda,, el lite om jag funderar .. Men jag är ju aldrig nöjd för allt kan gå bättre allt kan effektiviseras .... 
Men jag har många hästar och ponnys under rumpan och många timmar i sadeln denna helg...
Så det är bra!
Jag vet inte om jag berättat....
Men OXZ är såld....det var min pärla... Mitt häst släp... Och nu måste jag köpa ett nytt, ja el inte nytt för det har jag inte råd till 😳 men ett för mej nytt (begagnat) släp!!  Har kikat lite men är ännu osäker på märke...
Och saknar nog mitt gamla en aning... Det är svårt att skiljas!

Jag har fått en läxa i astronologi El vad det nu heter... Inga stora beslut innan 21/5 inga hastiga rörelser... Med tanke på motgångarna sista tiden så borde det klokt att vänta ut lite.. Jag har lite papper att skriva på men bäst att ta det efter, för säkerhetsskull... Häxig som jag är..

Mitt hus är rena (smutsiga)kaoset nu...
Så att ligga här på köksbänken är att spilla tid!

Trevlig söndagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0