Nattprotein

Vilken rolig kväll ...
Jag lyckades ordna mej iväg på träning årets första ute hoppning...
För "Robban" som dem kallar han...
Det är alltid nervöst första gr med ny tränare.. Vågar man lita på dem, kemin, övningarna, sättet man får tips på osv..
Helt klart godkänd.. Fina bra tips  även om jag gärna lägger mej lågt inväntar och ser hur det känns.. Avslutade sista ritten på 90-1meter nöjd och glad  ombytta roller sen jag var liten och stod o kika på när bästa kompisen var proffs på hoppning ... Nu var hon med och jag fick godkänt 😅😃😇 spesielt fint!
Satte mej ner på bänken iköket med nattprotein och ser hur vackert det är ute... Tog en bild så ni får se..
Birde vara trött men istället känns det som jag fått tok mkt energi istället.
Allt har sin mening ibland behövs bara tid.

Go natt och kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0