Kvälls vakt


Satt och kikade på dottern som motionerade pippilotta 😃
Funderade på hur smart det igentligen var... Hon har ett sug efter den hästen varje gång hon suttit upp ...😏
Och sen kom jag på mitt i .... Free Jump. Stigbyglarna... Suck 😆😆😇😇
Mamma dem är sköna dem här 👀
Jepp där satt den ,,,,,
nu blev nog suget på dem ännu större ....
Kul med 10 hästar och 10 x allt man ska köpa.., billigt och bra för börsen .

Jag har lyckats släppa energi tjuvar och faller inte lika fort som en fura om det dyker upp framför... Jag har faktiskt hållit huvudet rakt och skygglapparna är där dem ska.!
Resultatet är förföriskt bra!! 
Det läker innifrån och med det även styrkan jag behöver nu...
Behöver inte be om hjälpen ovanifrån utan den är med mej nu❤️
Känns lite för enkelt...
Livet är lätt om man så önskar 😁
Kan nog säga att det går bra nu😜😋

//ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0