Gråmulen morgon

Och jag vaknade senare än jag trott... Tänkte nog att om jag lägger mej tidigt 21:30 så vaknar jag med tuppen.... Men min sömnbrist verkar aldrig ta slut😖
Idag är planerna att göra nått på min todo lista inför sommaren... Något nyttigt inne och något nyttigt ute !
Så lätt att skriva men lite motigt att få gjort!
Jag har en kund på gymmet mitt på dagen och kan passa på att köra mitt eget pass  i samband med det 💪 
Det går fint nu med träningen...kosten läggs upp Ihelg och blir ganska enformig i hopp om bättre form och känsla och första etappen blir fram till elitloppet... Sen vet jag med säkerhet att jag tankar i tre dagar ... Sen fortsätter dieten !

Det har regnat endel och uteridbanan är smått blöt och jag rider inne i ridhuset 
El så får jag rida ut på byn, vilket kan vara ack så bra för senor och leder!

Min Skoda har jag nog strax tänkt på att byta till något annat, jag är snabb på att döma ... Och pga av att nyckeln till dragkroken inte fanns vid besiktningen (vilken jag inte fick med vid köpet) 
Så gick den inte genom besiktningen!!
Och nu måste jag köra in på måndag... För att föra den på verkstad så dem kan borta ur låset å sätta nytt!!
Och dessutom få en annan bil till tisdag och sen köra å byta! Efter att dem besiktat!!!!!
Jag börjar bli sjukt less!!!
Och nån sa att bilfirmor är bra att köpa bil från!! Jotjena!!!
På den ena var man inte ens sugen på å sälja.... 
Dem båda borde få lära sej kundkontakt och hur man följer upp för bra avslut!
Bra avslut i mina ögon är väl såld bil alt nöjd kund!

Annars har jag en liten kille som vaknat på fel sida..... Och jag går ut i stallet istället för att lyssna på skriket....
Han slutar nog när det inte finns nån belöning i nån som lyssnar!
😂😂😂
Man måste väl få säga att barn är svårare att uppfostra än en oskolad Karl 😂😂😂😇 skoja bara!! Men åtminstonde är hästen lättare.. Sällan den testar Samma sak 28gr..

Godmorgon på dej förresten 🌎





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0