Första timmen gjord!

Nu är årets första giltiga timmar gjorda på fältet👌 när jag väl är där ute så kommer lugnet som ett brev på posten..
Känslan att allt brunt visset faktiskt blommar om ett par veckor...  det är då vackert även om det bara är gräs ogräs blött och geggigt just nu...
Jag drog en rövare på jordgubbslandet... Får vänta en stund och se om det gjorde min sommar lättare el inte 😂😂 50/50 liksom..
Jag har oxå tagit ett hyfsat stort steg med ridningen då jag och krukan tog oss ut och red tammajänka rundan ensamma!!!!! Wow känsla liksom!!
Galoppa ensam på tammajänka var länge sedan! 
Även om jag uppskattar maria o Pippi sällskap,för då far vi ännu längre .. Men så tänkte jag på att det faktiskt är bra att ta sej ut själv oxå...
Och nu vet jag ju att det går ..

Jag är så glad över helgen...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0