Besviken

Luften for ur mej 


Var texten som kom framför mej när jag skulle kika kläder inför jobbresan till Stockholm imorg onsdag!
Det kändes bra... Jämfört med några timmar sedan när benen vek sej och jag satte mej i bilen för att köra en sväng!
Jag hälsade på Lennart vid graven, han fyller år idag.. Om han levt 😔
Kikade på vattnet som flöt högt över kajen vid stranden... Det var ett tag sen jag tappade fotfästet,.
Ikväll kunde jag faktiskt inte svälja och se glad ut, så för att mina barn skulle slippa se så for jag iväg å hämtade andan.
Jag har en lång resa i morgon och måste fokusera på den.. Lämna det andra åt sidan..
Kanhända det känndes bra att göra försöket att kapa benen.. Men det som inte dödar det vet jag gör mej starkare!!
Så mkt skit jag redan tatt... Så är detta inget.
Men det är okey att rasa utan att för den skull nå botten..
Efter kraschen så tog jag mej tillnarallwt och longerade estelle och lät hon smaka på det gröna gräset som kommit..

så dagen har varit toppen fram till lunch 
Resten botten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0