Virrpannan delux


Ibland känns det snett och vint...
Idag kändes det ordentligt galet...
Jag är galen.. Kanske...

Tyckte det kändes suddigt imorse när vi kom fram till stallet och kikade på hoppträningarna... Tyckte liksom synen försvann... Tösen tyckte det var konstigt.. Och så sökte jag solbrillorna dem var bortblåsta dem med ..(inte hittade än)
Kom hem och tänkte att det nog är bäst att ta ur linserna och ta på glasögonen....
DÅ upptäcker jag att fan jag har ju dubbla linser på mej 😂😂😂😂😂
Alltså vars är mina hjärnceller 😱😖
Snacka om att jag skrattade gott åt det!
Tog gör säkerhetsskull en lunch sömn på en Tim utifall jag är på väg att ladda ur el nått 😎
Sömn är fint

Kram å allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0