Snorigt värre

Oj så trött jag kan vara ... Huvudet känns som en sten och förkylningen kom som ett brev på posten.. Det är ju påsk å då brukar det ju slå till 😖
En dov huvudvärk trycker på sidorna och jag är nog fylld med snor.. Jätte jätte kul!!
Igår slog näsblodet till oxå.. Men men..
Nu är det strax lite vila förutom det vanliga markarbetet på gården och Actic.
Det har trillat snö nu vilket gör allt ute till glashalt Och lömskt halt .. Det syns inte men känns 😖😱 spes när man halkar.
Hoppas hästarna hålls upprätta.
Det har hänt mkt nu sista tiden och jag får prioritera det viktiga i mitt liv!
Så om jag är frånvarande så betyder det inte att jag inte bryr mej.
Utan att jag håller mej flytande just å just.!
Nu blir jag inte ens förvånad när det ploppar upp händelser hit å dit!
Allt har en mening.!
Lyssna bara på hjärtat & känslan så kommer svaren ändå!

Det var dagens uppdatering 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0