Skärtorsdag

Det var en behövlig dag idag :)
Hade besök av soc folk på morgonen, då det ibland är bra med hembesök så dem ser hur jag/vi lever 😃
Är ju kul att kunna hjälpa till med det min gård och livsstil kan göra!
Den negativa starten jag kanske hade i början av mitt liv har nog gett mej bra med ödmjukhet.
Jag ser det idag som en styrka!
Även den mörkaste himmel kan lysa upp ☀️
Med rätt vänskap och lite kärlek 💕
Och mycket mycket tålamod!!
Rutiner och regler!!
Vuxna som tror dem kan vara kompis med sina barn.... Dem är inte vuxna nog för att ha barn!
Barn mår toppen av regler!
Det visar att det finns kärlek!
Tänk på den......
Jag borde orka berätta om mina kaos år. Nån dag kanske!

Sen var vi och red lite på borta plan...
Så skönt med omväxling ibland.!

Krukan var extremt besviken av att jag sadlade med dressyr sadel å inte hopp!!
Såpass så han ändå hoppade lite här å där... Utan hinder under sej 😝😝
Han visade bara sin åsikt !!
Men på lördag kan han få hoppa lite.
(Han har nyss fått vaccin och får ta det lugnt) 
Men annars kändes han rak o ren.. Jag har ju varit lite osäker på känslan en vecka... Så nu var det jätte skönt!
Då är vi liksom tillbaks igen 👏

Har även fått äran att röra på den vita Springaren som är så fin 😍
Han är kul!

Påsken lär rusa förbi så jag borde dra i handbromsen så jag hinner njuta!

Kram på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0