Luft färd

Det här med att komma ner från sadeln utan att ha tänkt det... Det börjar liksom bli rutin 😂😂🙈
Jag gjorde det igen 😝 el den super super fina ponnyn gav mej en luftfärd ..
Tur det var snö slask och mjukt att landa. ... 
Vi har liksom prov suttit och ridit sadlar idag 😖😃
Tredje sadeln så tänkte ponnyn till,,och sa att jag minsan klarar lite lek oxå ..,

Alexandra fick en hoppsadel på prov oxå som satt som smäck ...
Svin skön för att vara en stubben
Jane passade på å red hästen sedan... Och det var faktiskt nått förtrollande i sadeln då hästen gick så villigt och slog inte alls emot tyglar el nått...
Känns mkt bra!!
Ja och jag fick stallet både städat och mockat 💕💕
Så nu kan jag rida lite fler hästar själv idag!!

4:e ofrivilliga avsittningen  för iår 👌
Jag känner liksom att jag har flyt nu 😳


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0