Jordbävning

Inatt vaknade jag av att fönsterrutorna skallrade ......😖
Sängen var en stund som slutet på ett torktumlarprogram...
Men bara så så jag han fundera om jag drömde el inte :)

Blev tveksam på morgonen och öppnade 
Vårat allas värld "Facebook" och mkt riktigt där står det!!
Jordbävning 4.2på nån skala....
Så kan det gå!!
Känner av en lätt förkylning vilket är förklaringen till min trötthet.
Det är hästlektioner en bra stund idag..
Själv är min självkänsla i botten efter dessa motslag,nerslag, slag hit och dit...
Det behövs motgångar jag vet men när  det kommer från alla håll då är det svårt att sortera ut det positiva i varje nedslag!
För allt dåligt har alltid nått bra med sej!
Gäller bara styrkan att se det!!

Idag lyser solen och det är minus 8 och dagen blir fin!!

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0