Det har nästan varit påsk

Dagarna bara rullar förbi.. Jag bara låter det gå! Skiten får jag ta sen, den kommer liksom av att jag skjuter allt framför mej.
Men det är påsk... Utan ris för det glömde jag 🙈 och sen frågade ingen så. Då behövdes det nog inte.
Brorsan är här o vi har väl mest diskuterat mat.. Det går liksom inge bra nu ..👏 ingen träning då hela tjocka högen blev snoriga.
Men vi har räknat protein 👌👌 det finns go mat som är bra!
Jag rastade skotern idag ..jösses va kul!!
Bästa på länge,,, borde bara ha nå bättre.. Fast den går fint den vi har, så jag får inte klaga .. Bara jag som glömt hur den hanteras.
Blir nog en tur i morg med.
Två avsnitt av snabba cash har hunnits med.. Min sors film.
Bild från dagen

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0