Tur att solen skiner

Här sitter jag inne på jobbet men ute är solen 😳😳😳😔
Försöker förbrilt leta göra inne men det känns bara som jag vill ut ut ut!
Red två hästar i värmen mitt på dagen... Satan va mkt broms!!
Det gick inte att skritta,,, så det blev två korta pass på ca 30min med väldigt korta skritt pauser och då vispade antingen jag så hästen blev nervös el så skogs den vilt med svans och ben efter små snabba 🐝🐝🐝🐝 el det var nästan helikopter storlek på dem 🙈
Nåväl.. Det är ridet ändå ;)
Jag birde sätta mej i bilen å köra mot Luleå för att fylla på diverse som både skafferiet saknar och stallapoteket!
Men när?? Hm?? Ensam? Sällskap?
Bäst att bara ta det som det kommer 😇☺️
Jag har kännt mej tung nu ett tag.. Få se när det vänder, hjärtat är inte med riktigt och jag smiter undan ihopp om en ändring ...
Stugan levererade mkt sömn men har inte samma ro hemma.!
Nått att träna på !

Så detta var sista dagen på sommaren och strax väntar hösten 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0