Shopping el slösa


Eftersom att dammsugaren gav upp så hade jag inte nått val... Det blev liksom inte vare sej lagad gammal dammsugare  el ny slang till den... Så det blev en ny.. Passade på att ta den som jag tänkte matchade snyggast i hallen 🙈
Att kylan och vinden varit påtaglig sista dagarna innebar att barnens planer på skolavslutningskläder sprack!!
Sommaren o värmen är väck!
Så det var liksom inte nått annat val där heller... 
Vita jeans var det som gällde tydligen.. Gäller å fråga först vad hon önskar se. Handla.. 

Fixat och klart....
Även gr ven lurade jag på en röd skjorta och han var blixt snabb med å behöva nya skor oxå ☺️ givetvis fick han det...

Suckdelux det är så kul med billiga kidz.
Dem har den absolut knäppaste mor man kan ha... Jag är en jäkla märkes freak!! Och barnen blir lidande 😅😱
Allt går liksom inte att köpa 😆

Nå nu är barnen glada och jag får väl jobba lite hårdare med mitt tänk!

Sov gott alla där ute



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0