Hopp el förtvivlan

Den enes bröd den andres död..
Hopp eller förtvivlan .. 
Satsa el stå kvar..
Det som ena dagen är en självklarhet slås enkelt ur väg nästa dag...
Styrkan är nog ingen bra egenskap..
Att lyssna är nog bättre ... El så inte!
Sakta kryper tanken närmre ... Ensam är stark 😔
Så sjukt fort allt kan gå.. Från känslan då taket lyfter och det bara flyter ... Till raka motsatsen ...
Jag måste nog ner i skolbänken igen!!
Har endel som jag bara inte lärt mej ännu.. Som att sko häst!!
Hur svårt kan det vara liksom 😇😅😝
Från en dag ha nyskott till en dag oskodd.... På en hov liksom 🙈😖
Jätte onödigt!
Och jätte dyrt!! Kostar typ 300kr att få på EN sko!!
Det behöver jag kunna själv!
En annan sak är juridik !!
Skolbänken jag vill läsa om rätt o fel!
Lagar o sånt!


Det blir nog aldrig som man tänkt sej.. 
Det finns alltid två vägar 

Andas ...är en bra ide!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0